Blog

Mindenki találkozott már azzal a helyzettel, hogy amikor a legnagyobb, határidős munkában van, pont akkor fogy ki valamelyik festék vagy jelentkezik a nyomtatófejhiba. Ekkor megáll a nyomtató és csak a cserét követően lehet folytatni a munkát. Hogyan tudjuk ezt megelőzni, mik az előjelek? Hogyan tudunk tervezni, és meddig elég egy patron? Milyen hiba utal a fejcserére? Ezekben a kérdésekben igyekszünk most segíteni.

Biztosan Ön is nézett már tanácstalanul egy üzletben vagy képernyője előtt egy webshopot böngészve, hogy melyik terméket vegye meg, vagy egyáltalán nem is tudta, hogy milyen irányba menjen egy háztartási, vagy elektronikai eszköz vásárlásakor.

Hasonló érzés lehet úrrá egy nagyformátumú nyomtató kiválasztását megelőzően is.

Soha nem volt még plottere, mert eddig máshova vitte a nyomtatásait? Vagy nem tudja, mire cserélje a régit?

Ilyen gépet első vásárlásnál általában csak úgy nem szoktak kosárba dobni, ezért nem mindegy, hogy mire esik a választás. Segítünk, hogy ne később ne bánja meg a döntését.

Ismerjük az érzést, amikor néhány éves telefonunk már lassúnak bizonyul, vagy nem találunk a boltokban, webshopokban kompatibilis mobiltöltőt. Bizony nehéz szívvel válunk meg a nyomtatónktól is, főleg ha az még működőképes.
Mégis minden plotter életében eljön a nap, amikor EOL / EOSL kategóriába kerül. De mit is jelent az EOSL (End Of Service Life) és EOL (End Of Life) nagyformátumú nyomtatók esetén?